Monday, October 5, 2009

Ketupat Lembu....

Haa...korang pernah tengok tak ketupat lembu...raya baru-baru ni aku dah jumpa dengan ketupat lembu....cuba korang tengok gambar kat bawah ni.....haa...ini laa ketupat lembu...sebijik macam lembukan...ketupat lembu ni dibuat oleh ibu kepada kakak ipar aku...nak belajar tak macamana nak buat ketupat lembu ni....emm...biar aku belajar buat ketupat lembu ni dulu ....nanti boleh le korang belajar buat ketupat ni gan aku pulak...free jee...tak bayar pengeras pun hehe...apa-apa pun inilah warisan yang kita patut ambil dan belajar untuk generasi akan datang agar tidak pupus dek zaman....

No comments:

Post a Comment